حضور آپاو در همایش مدیریت تبلیغات اینترنتی در برج میلاد
این برنامه روز پنجشنبه 18 شهریورماه سال 95 با حضور تدریجی شرکتکنندگان از شرکت های مختلف شروع شد.
این روزها همه از قدرت اینترنت و افزایش ضریب نفوذ آن میان عموم مردم حرف میزنند. بارها دیدهایم که یک برند چقدر خوب از این پتانسیل استفاده کرده و به راحتی سر زبانها افتاده. راز و رمز این اتفاق به ظاهر ساده، آشنایی با دانش پیچیدهای است که به زبان ساده گفته شد. تا بدانید چرا برخی روشها جواب نمیدهد و بعضی دیگر دنیای اینترنت را میترکاند!
این همایش برای صاحبان فروشگاههای اینترنتی، مدیران استارتاپها، مدیران IT شرکتهای تجاری، طراحان گرافیک، مدیران فروش و بازاریابی، و فعالان حوزه تبلیغات آفلاین بسیار مفید بود.
- شرح و کاربست مدلهای AIDA و FCB
- بحث Market Segmentation و تدوین استراتژی
- بازاریابی دادهمحور (روشهای تحقیق، پرسشنامهها و تحلیل آمار)
- کمپینهای ایدهمحور: کمترین هزینه با بیشترین تاثیر
- بازاریابی محتوا: کمپینهای خبری و رسانهای
- شناخت بهتر روشهای تبلیغاتی بنری: PPC و CPM و مفهوم CPA
- بحث و گفتوگو در مورد سئو و استراتژیهای آن
- آنالیز و بررسی رقیبان از نظر سئو، محتوا و عملکرد کلی
- استراتژی شبکههای اجتماعی: تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک
- بررسی و آنالیز چند نمونه موفق در ایران
در پایان نیز مباحث مختلفی توسط شرکتکنندگان مطرح و این برنامه آموزشی ساعت 22 شب در مجموعه برج میلاد تهران به پایان رسید.